2012年7月28日 星期六

我的廣東話

有陣時,會好慶幸自己識得講廣東話。雖然,有啲用語係典型嘅馬來西亞用語,不過,只要小心啲講,其實都可以瞞天過海嘅。

次次同啲識得講廣東話嘅老友溝通,都會講廣東話係一門藝術,既可以用來作普通嘅溝通,又可以用高雅啲詞句用來鬧人,效果一流。

大學時期,根本冇乜幾個識得講廣東話,攪到我都要用好普通嘅普通話來同啲同學仔溝通,兼且仲要比啲同學仔笑我嘅普通話滿嗮廣東音。其實呢,我都唔係好介意,因為佢地識講福建話,唔識講廣東話,佢地係廣東文盲,而我就係福建文盲,只要大家河水不犯井水,都可以相安無事。只不過,呢班福建大學畢業嘅人好鐘意恰我呢個文盲。點解,因為佢地最鐘意响我面前講福建話,其實呢,我識廣東話,你地識福建話,大家各有所長啫,唔駛咁囂嘅。

返番嚟呢度之後,返工都唔駛講普通話囖,點解,因為我地嘅office是廣東話的天下,幾乎每個人都識得講廣東話,甚至乎,連廣東話最藝術嘅粗口,都可以出口成章,簡直就係一絕。好似果啲問侯啊媽啊爸嘅粗俗語,系呢度,都變咗一啲好普通嘅問侯語。只要你覺得無傷大雅,咁呢啲問候語就變得正常,甚至好搞笑。

其實我係客家人嚟嘅,但係點解唔識講客家話呢?呢啲都怪我老豆,由細到大都係用廣東話同我地溝通,攪到我地成日被人誤會係正宗嘅廣東人,真係對唔住啲祖宗。

到今時今日,我嘅廣東話其實係好過我嘅普通話,只不過,响呢度,實在有太多人唔識講廣東話啦,所以,我別無選擇,只有同啲朋友講普通話,亦即係說華語啊!




沒有留言:

張貼留言